History |
Uusi verkkopalvelu arvioi yrityksen asiakkuudenhallintaa
Ohjelmistoyhtiö Siebel Systems on avannut ilmaisen verkkopalvelun, jossa myös suomalaiset pk-yritykset voivat arvioida asiakkuudenhallintaan liittyviä valmiuksiaan sekä verrata niitä muiden eurooppalaisten yritysten toimintaan.
Palvelun vertailutiedot perustuvat tutkimuslaitos Datamonitorin keräämään aineistoon, jota yritysten omat analyysitulokset alkavat palvelun käytön myötä täydentää.
Siebel CRM Index Advisor -palvelussa yritykset voivat verrata nykyistä asiakkuuden hallintaansa Datamonitorin tutkimuksen tuloksiin. Palvelu kysyy käyttäjältään myynnin, markkinoinnin sekä asiakaspalvelun eri osa-alueisiin liittyviä käytännön asioita ja tulostaa annettujen vastausten perusteella yksilöllisen ja selkeästi eritellyn analyysin.
Osoitteessa www.crm-index.com toimiva verkkopalvelu tarjoaa tulosten ohella ilmaisia käytännön neuvoja CRM-prosessien tehostamisesta sekä asiakaslähtöisen liiketoiminnan eri osa-alueisiin liittyvien parhaiden käytäntöjen noudattamisesta.
Lähde: Tietoyhteiskunta.fi
|