Tietotori – Osallistu ja vaikuta

Tietotori

Miesvihafeminismi on kyseenalaistettava

Kysyntä - linkki ihmiskaupan ja prostituution välillä seminaari Helsingissä 1.12.2006. Mukana mm. Maria Carlshamre, Johanna Parikka Altenstedt, Sheila Jeffreys....


Naisunioni ja Nytkis  mobilisovat taas tavallisen yksipuolisen joukon prostituution -, pornon - ja miehen seksuaalisuudenvastaisia evankelistoja lobbaamaan ruotsalaista valetta Suomeen! Tietonsa prostituutiosta nämä profeetat ammentavat Leena Lehtolaisen  jännäreistä, Lilja 4ever - elokuvasta ja omassa piirissään tehdyistä uskottavuudeltaan kyseenalaisista tutkimuksista, joissa tietoa tuotetaan sen sisältämän ideologisen hyötyarvon mukaan eikä sen mukaan, onko se totta. Järkiperäisen kestävän argumentoinnin ja analyysin sijaan nämä tutkimukset huonosti argumentoitua moralisointia, demagogista ja manipulatiivista sanankäyttöä, sekavia uskomuksia, luulotteluja ja hokemia, joita esitellään ikään kuin kaikki uskoisivat niihin yhtä vakaasti kuin maan pallonmuotoisuuteen. Tämä feministinen uskonlahko on kanonisoinut itselleen totuuden "oikeasta" seksuaalisuudesta. Feministinen tasa-arvodiskurssi ja retoriikka on onnistunut kaappaamaan itselleen jonkinlaisen yksinoikeuden esiintyä "koko ihmiskunnan yhteisen hyvän j
a tasa-arvon" edustajana. Sillä on hegemoninen valta määritellä tasa-arvon sisältö niin, että se näyttäytyy ihmisille jumalallisena annettuna ja itsestään selvänä totuutena, jonka legitiimisyyttä ei saa asettaa kyseenalaiseksi. Jos joku yrittää, niin hänen kimppuunsa käydään yhteisön ulkopuolelle sulkemisella, ad-hominem argumentoinnilla ja uhkailulla.

Tämä itse itseään ruokkiva järjestelmä, jolla on käytettävissään tarkoitushakuisia tutkimuksia tehtaileva käskyläisjoukko, tuottaa meidän kaikkien verovaroilla opinahjoissaan ammattifeminestejä, valtakunnanfeminestejä, naisjärjestöjen henkilökuntaa, "tasa-arvohenkilöitä", dosentteja ja naistutkijoita. Tälle loisen asemaan hankkiutuneelle feministiselle mafialle, joka on soluttautunut  ja verkostoitunut kaikkiin puolueisiin, kaikkialle valtionhallintoon ja valtamediaan, valehteleva propaganda ei ole mikään moraalinen ongelma. Feministikoneiston automaattinen puppugeneraattori toistelee ja jankuttaa päähänpinttymiään, syöttää julkisuuteen ennalta arvattavia fraasejaan ja mobilisoi kiukkukampanjoitaan Goebbelsin totalitääristä peruskaavaa noudattaen: mitä alkeellisimman kadunmiehen käsityskyvyn mukaisen ja röyhkeämmän valheen kertoo ja mitä enemmän sitä toistellaan, sitä varmemmin siihen uskotaan.
 
Maria Carlshamre on keskittynyt viime aikoina mm. TransCrime-raportin 2005
 omalaatuisiin tulkintoihin. Carlshamre kirjoitti Expressenissä 15.6.2006  http://expressen.se/index.jsp?d=1180&a=611002   "Europaparlamentets TransCrime-rapport från 2005 visade tydligt att den svenska sexköpslagen motverkar trafficking, medan den illegala prostitutionen och trafficking florerar där prostitution är lagligt - Holland, Tyskland och Österrike."  "raportti osoitti selvästi ruotsin seksinostolain ehkäisseen traffickingiä, kun taas laiton prostituutio ja trafficking kukoistaa siellä missä prostituutio on laillista" Todellisuudessa raportissa ei kuitenkaan missään kohdassa todeta näin, että nyt tiedämme varmasti että seksinostolaki on vähentänyt ihmiskaupan uhreja, vaan useissa kohdissa raportin tekijät painottavat, että raportin tuloksiin pitää suhtautua varauksella ja mitään lopullisia johtopäätöksiä ei voida vetää, koska luotettavaa tutkimustietoa ei ole saatavilla. Ihmiskauppa on jopa saattanut lisääntyä Ruotsissa, koska se on mennyt enemmän maan alle sitä on vaikea tutkia, ei yksinkertaisesti
ole luotettavaa tietoa sen laajuudesta! Samoin raportissa todellisuudessa suhtaudutaan suurella varauksella minkäänlaisten johtopäätösten vetämiseen laillisen prostituution ja traffickingin välisistä yhteyksistä!

Raportista:
 - Several intervening factors seem to influence the number of women and children trafficked for sexual exploitation beyond the legislative model of prostitution. With reference to the indexes of annual trafficked victims, there are also substantial variations among countries belonging to the same legislative model. This makes it difficult to extrapolate a unique causal relationship explaining the number of trafficking victims

- Nevertheless, taking this statement with due attention, the models that seem to “produce” more victims - especially if one considers old EU Member States - are “new abolitionism” and “regulationism” whilst the model that seems to “produce” less victims is “prohibitionism”. With reference to regulationism, the analysis in the country profiles has shown that sometimes (see for instance Austria) the effect of regulation can be a massive increase in migrant prostitution and an indirect support to the spreading of the illegal market in the sex industry. However, this reflection should nevertheless be regarded with caution and should be seen as a starting step for further analysis rather than a definitive judgement. One could argue that, for instance, under a regime of prohibitionism, victims are less visible and therefore can be less easily registered or recorded by statistics and that the opposite happens under a regime of new abolitionism. As the Swedish expert suggests, the beginning of prohibitionism in the
country may have created less visible prostitution, and a problem with less visible prostitution at the present time is that it is more difficult to get information about the victimisation of the prostitutes. Regardless, the effect of the Swedish change in policy, from abolitionist to prohibitionist , has also been a concrete decrease in the number of victims. The Swedish expert reports that there is information from the victims of THB in Sweden that traffickers have had problems finding enough sex buyers in Sweden, the demand has been much lower than expected. One should also  consider a possible geographical displacement , that is to say that traffickers have moved to other markets, such as those in Norway and Denmark;

- In fact, a final evaluation of the legislative models on prostitution in the European Union in terms of their impact on the number of victims should be based on more reliable and comparable empirical statistics (especially on victims) and on a wider set of data referred to other factors/variables (also referring to, for instance, the level of anti-trafficking efforts, the level of law enforcement, the level of corruption, the level of organised crime, the level of openness/closeness of immigration polices of a given Member State, etc.). Only by having good data, not only on victims, but also on these other factors/variables, could it be possible to use statistical multivariate analyses that would be able to assess the different relative contribution of each single factor/variable, including the legislation model of prostitution adopted, to the production of the investigated phenomenon"

Carlshamren leväperäinen tapa tulkita raporttia ja radikaalifemistisillä silmälaseilla tehty tulkita raportista näyttää olevan pelkkää propagandainttämistä ja samaa tasoa kuin pirun tulkinta raamatusta tai fundamentaalikristittyjen tulkinta evoluutioteoriasta.

Johanna Parikka Altenstedt on linkki Carlshamren ja suomalaisten aatesiskojen välillä. Altenstedt on Carlshamren suomalaisperäinen assistentti, joka viime kesäisen Anna Kontulan mustamaalauskampanjan aikana uhkaili Jattaa(moni muistaa varmaan seksinoston kieltoa käsittelevistä HS-nettikeskusteluista). Jatta otti yhteyttä Carlshamreen HBL:N 4.7 jutun tiimoilta ja sen jälkeen Altensted alkoi uhkailla Jattaa mm.poliisilla, kun Jatta muka pilaa Carlshamren hyvän maineen ja Altenstedtin mielestä ne suomalaiset tahot, jotka välittävät ruotsin feministien mielestä väärää tietoa prostituutiosta voitaisiin muka  viedä tuomiolle Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen!

Sheila Jeffreys on Englannista Australiaan muuttanut, Melbournen yliopistossa vaikuttava CATW-järjestön aktiivijyrä, raskaan sarjan radikaalilesbofeministi  http://en.wikipedia.org/wiki/Sheila_Jeffreys  joka on useiden vuosien aikaisella pornon ja prostituution vastaisella ristiretkellään osallistunut lukuisiin samanlaisiin seminaareihin ja mm. monet TANE:n ja Naisunionin lausunnot pohjautuvat suoraan melkein sanasta sanaan hänen "tutkimustensa"  tuloksiin. Hän edustaa feminismin erästä sairainta ilmentymää, jonka mukaan mm. "Feminists who sleep with men are collaborating with the enemy. All feminists can and should be lesbians."  http://www.radicalleft.net/blog/_archives/2005/11/18/1411476.html  
S Jeffreys oli juhlapuhujana TANEn 30-vuotisjuhlassa jo  neljä vuotta sitten. Hän on siis jo aiemmin ainakin kertaalleen vieraillut maassamme julistamassa radikaalifeminismin ilosanomaa.

"Syksyllä 2003 Ruotsin sosiaalidemokraattinen hallitus järjesti konferenssin naiskaupasta. Pääesiintyjiksi kutsuttiin liuta kansainvälisiä aktivisteja. Yksi heistä oli myös Sheila Jeffreys. Hän on myös tunnettu ns antipoikalapsi-linjasta, jonka mukaan naiset joilla on poikalapsi kuuluisi kieltää osallistuminen naisjärjestöihin, joiden agendana on naisiin kohdistuva syrjintä. Lopputulos on että naiset jotka eivät vapaaehtoisesti hae aborttia kun heillä on poikalapsi ovat epäsolidaarisia naistaisteluille.
On tietysti erikoista että sosiaalidemokraattinen hallitus legitimoi käsityksiä joita voidaan pitää suorastaan fasistisina. Tässä tapauksessa ennakkoluulot ovat menneet niin pitkälle että kaikkein radikaaleinkaan feministi ei osaa kasvattaa omia poikalapsiaan olla sortamatta naisia, vaan miehen pahuus on puhtaasti biologisesti määritelty."


Tutut feministit eduskunnassa lainaavat häntä innokkaasti, mm.
Susanna Rahkonen: http://www2.eduskunta.fi/fakta/edustaja/591/puhe28.2.2003.htm
Tuula Haatainen: http://www.tuulahaatainen.net/index.cfm?cd=1042&doc=1306
S Jeffreysin näkemykset saivat tilaa Kristillisienkin julkaisussa: http://www.kristillisdemokraatit.fi/lehti/kd/uutiset.php?id=474
S Jeffreysin mielestä Queer-tutkimuskaan ei ole riittävän lesbomaista: http://www.uta.fi/laitokset/naistutkimus/queersem/pervomaarittelyja4.htm

Tällaisten miestenvihaajien ja tällaisen tasa-arvo-käsityksen omaavien päässäkö seksinoston kieltolaki ja suomalainen tasa-arvopolitiikka syntyy?

Naisasialiitto Unioni ja Nytkis ovat poliittisia ikiliikkujia, jotka papukaijamaisesti toistaa ruotsalaisten siskojen seksinostolaki-propagandaa. Naisasialiitto Unionin ja Nytkiksen lausunnot ovat osa ruotsin seksin-ostolain vyörytystä suomeen ja muuhun eurooppaan. Osa tätä vyörytystä on myös Biaudeen ja Hirvelän nimitykset EU-virkoihin.
Naisunioinin hourailuja lukiessa ei tiedä pitäiskö itkeä vaiko nauraa. On kuin katselisi kafkalaisen helvetin nousua jostain pimeydestä tähän maailmaan, jonne se ei kuulu. Perustuslakivaliokunnan todettua, että yleinen seksipalvelujen oston kriminalisointi on vastoin seksuaalipalvelun ostajan ja myyjän perusoikeuksia, henkilökohtaista vapautta, yksityiselämänsuojaa ja vastoin oikeutta määrätä itsestään ja ruumiistaan ja sukupuolisesta käyttäytymisestään, joutuvat prostituution vastustajat keksimään yhä keinotekoisempia argumentteja taistelussaan oman pään sisäisiä tuulimyllyjä vastaan. Poliittisella valhekielellä ja retorisilla tempuilla taistellaan jotain oman pään sisäisiä traumoja vastaan, jotain mitä ei ole oikeasti olemassakaan muualla kuin omien korvien välissä.

Tämä uskonnollinen lahko pyrkii tietoisesti syyllistämään, demonisoiman, mitätöimään, vähättelemään ja patologisoimaan osan miehen ja naisen normaalista seksuaalisuudesta. Keinotekoisella feministisellä uuskielellä on osasta aikuisten ihmisten välisestä vapaaehtoisesta seksuualisesta kanssakäymisestä tehty hyväksikäyttöä ja väkivalta naista kohtaan. Tämä kyseinen uskonlahko on niin sokaistunut psykoottisesta miehen seksuaalisuuden viholliskuvastaan, pahasta patriarkaatista, sukupuolittuneesta valtaperspektiivistä ja seksistä sosiaalisena konstruktiona, etteivät he  osaa kuvitella, että tietyt maskuliiniset ja feminiiniset käyttäytymispiirteet voisivat primääristi perustua sisäsyntyisiin evolutiivisiin biologisiin faktoihin. Miehen  seksuaalisuudesta, miten mies sen itse kokee ja miten eri miehet kokee seksuaalisuuden eri tavalla, tämä feministinen fakki-idiotismi, jonka mukaan vika on aina miehessä ja miehen pitää muuttua ei naisen, ei tiedä mitään, eikä edes halua tietää.

On tärkeää ymmärtää, mistä tässä on kyse: syvälle suomalaiseenkin yhteiskuntaan pesiytyneestä yhden "moraalisesti paremman" tahon yrityksestä määrittää "oikea" seksikäsitys ja yhden "moraalisesti paremman" tahon vallankäytöstä, joka menee yksilön itsemääräämisoikeuden yli.
Ruotsalaisperäinen radikaalifeminismi on ideologisoinut kristillisen synti-käsitteen rikokseksi tasa-arvoa vastaan. Tämän kristillisen siveyden ja radikaalifeministisen tasa-arvo käsityksen epäpyhän allianssin ja valtionuskonnon tarkoituksena on mm.kriminalisoida kaikki rakkaus(pari)suhteenulkopuolelle jäävä seksuaalisuus "vääräksi" seksuaalisuudeksi: (naisen)hyväksikäytöksi, seksuaaliseksi häirinnäksi, naisen loukkaukseksi, piilopedofiliaksi, seksinostoksi, seksinoston yritykseksi, paritukseksi, naiskaupaksi, "itsensä myymiseksi",  pornoksi,"julkisen tilan seksualisoitumiseksi", "naisen vartalon naisellisten piirteiden altistumiseksi miehen katseelle". Tällainen vainoharhaisuuttta hipova hyväksikäyttö, - huora, - ja pedofiilihysteria ja kieltopolitiikka vesittää normaalilla talonpoikaisjärjellä varustetun ihmisen oikeustajun.

Viime vuosina suomalainen yhteiskunta on aliseksualisoitunut ja tullut seksinvastaisemmaksi, seksivihamielisemmäksi,  seksikielteisemmäksi ja . Sama punastelu ja kaksinaismoraali ja tekopyhyys jatkuu kuin ennenkin. Seksuaalipolitiikkamme perustuu yhä vielä 2000-luvulla ennakkoluuloisiin sekaviin käsityksiin miehistä, naisista ja kaikesta siitä mitä pidetään normaalina ja luonnollisena. Tämä on vahingollista ja haitallista sekä kasvavien lasten että aikuisten terveen seksuaalisuuden ja terveen minäkuvan ja terveen suhtautumisen alastomuuteen kehittymiselle. Ihmiset syntyvät seksuaalisina olentoina, ja seksuaalisuus on iso osa terveen ihmisen minää ja hyvää elämää, muttei sen kummempi ja erityisempi tai erillisempi asia tai tarve kuin muutkaan asiat ja tarpeet kuten esim syöminen ja nukkuminen.  Kasvuympäristö ja yhteiskunta, jossa seksuaalisuuteen(ja alastomuuteen)suhtaudutaan samalla tavalla luontevasti kuin muihinkin elämän asiohin ja jossa seksuaalisuus ja ja seksin erilaiset ilmenemistavat on tehty julkis
eksi ja arkipäiväistetty, tuottaa seksuaalisuuten(ja alastomuuteen) luonnollisen mutkattomasti suhtautuvia ihmisiä. Seksuaalisuutta häpeilevä ja seksiä muusta elämästä erillisenä pitävä ympäristö ja pidättyvä sukupuolimoraali taas tuottaa seksuaalisuutensa kanssa komerossa olevia, seksuaalisuutaan anteeksipyyteleviä ja estyneitä lapsia ja aikuisia, joille seksi kuuluu samaan sosiaalisesti peitettävien asioiden kategoriaan kuin ulostaminen.  Seksiä ja politiikkaa ja seksiä ja moraalia pitäisi sotkea mahdollisimman vähän toisiinsa.  Kieltopolitiikka ja aikuissensuuri eivät kerro yhteiskunnasta, jossa seksuaalisuuteen suhtaudutaan myönteisesti ja luontevasti ja jossa seksi on normaali osa elämää,  vaan siita että meidän suhteemme seksuaalisuuteen on yhä ahdistunut ja estynyt, jopa kouristunut. Koska maksullisen seksin kysynnän takana on biologinen tarve, jonka määrä on vakio -kysyntä on olemassa aina tarjonnasta riippumatta - kieltopolitiikalla ja ulkoapäin istutetulla moraalilla sitä ei pystytä poistamaan.  Ma
ksullisen seksin kysyntää voitaisiin vähentää vain, jos siveyteen, pihtaamiseen ja pidättäytymisen perustuvan sukupuolimoraalin sijaan asenteemme seksiin olisi sellainen että, seksi olisi normaali, luonnollinen, arkipäiväinen ja tavallinen osa elämää. Lainsäädännöllä ja moraalilla pitäisi helpottaa seksin saatavuutta ja edistää seksin harrastamista ja seksuaalisen erilaisuuden kunniottamista.
Voidaan myös ajatella,että kaupalliset seksipalvelut, kun niille luodaan mahdollisimman hyvät ja lailliset toimintamahdollisuudet, omalta osaltaan voisivat voimistaa seksiin liittyviä myönteisiä ilmiöitä, lisätä seksuaalista hyvinvointia ja seksuaalisuuden sosiaalista hyväksyttävyyttä, vähentää seksikielteisyyttä ja seksiin liittyvää häpeää ja antaa ihmisille lisää mahdollisuuksia toteuttaa seksuaalisuuttaan. Porno, seksuaalisuuden julkinen representaatio ja seksipalvelujen osto ja myynti eivät ole myöskään kenenkään tasa-arvosta pois. Seksuaalisuus kaikissa muodoissa, ilmaiseksi tai kaupan, on aina positiivista.