|
Tietotori – Osallistu ja vaikuta
|
|
Re: Jippiin palvelun taso
|
|
Nikita Zhuk writes:
Sivusto on siis alhaalla, MacZ:n asiakkaat eivät saa minkäänlaista yhteyttä meihin (eivät siis myöskään tukea), tuotteiden ostajat eivät saa koodejaan, toisinsanoen rahanarvoinen toiminta on pysähdyksissä. Jos asiaa ei korjata heti, korvausvaatimus on mielestäni täysin oikeutettu.
Näin palvellaan Jippiillä maksavaa asiakasta
Jippiillä on tosiaan suuria taloudellisia vaikeuksia. Johtohenkilöitä vaihdettiin. Siellä pyritään saneeraamalla pysymään pystyssä. Se merkitsee kuitenkin, että heidän on ankaralla kädellä karsittava pois sellaista, joka ei lyhyellä tähtäyksellä tuota kassavirtaa. Uuteen ei voi investoida ja välillisesti hyödylliset tukipalvelut jätetään vähemmälle hoidolle. Asiakaspako on tosiasia.
Korvausvaatimuksia voit esittää, mutta arvelen, että tulos voi olla heikko. Ainakin sinun kannattaa lukea sopimuksesi, jossa "fine print" luultavasti sanoo, että he eivät vastaa mistään vahingoista eivätkä ainakaan välillisistä vahingoista kuten tulonmenetyksistä.
Onneksi on muitakin palveluntarjoajia, mutta ainahan operaattorin vaihdosta on ylimääräistä vaivaa.
Jukka
| |
|
|
Copyright ©
1998 - 2024
Intelligent Systems Oy Finland.